onsdag 3 december 2008

som vanligt


Jag har varit ledig idag för att skriva på reflektionen på Pedagogiska Plattformen, Äventyrspedagogik.
Ja men som vanligt har jag än så länge inte skrivit nåt!!
Jag tog längre sovmorgon än jag tänkt o gick upp vid tjugo i tio.
Käka frukost, spelade Mahjong, gick en fotopromenad, sen mer Mahjong (lika farligt som spindelharpan)
Så nu måste jag skärpa mig. Micke kommer hem om 2 timmar o det kan ju vara bra o ha nåt att visa att man gjort *hehe* + att då blir det ju inte lättare att jobba när han är hemma oxå.
Men jag har tagit ledigt imorgon med för att skriva o fixa annat.
Jag skulle behöva nåt bra recept för att ta sig i kragen...

Nä, spela klart denna omgång med Mahjong o sen fixa lite lätt att äta o sen börja vara duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar