söndag 28 december 2008

Resan till Gbg

081211
Jag o Peter satte oss efter jobbet o åkte till Göteborg. Vart ett stopp på Rattugglan. 95 spänn för 6 köttbullar. Tänk er den ekvationen ;-)
Kom ner till kusin Sussi, vi satt o småsnackade lite innan det var sova dags.

081212
Tog mig en sovmorgon innan jag tog mig ner på stan och kilade runt där. Hittade inte så mycket som jag hade tänkt mig men lite vart det. Var gött att gå runt själv faktiskt så att jag kunde ta alla affärer som jag ville. Fast när man ska äta o så, så vill jag gärna ha sällskap. Så middagen bestod att take away sushi :-)
Sen hem till kusins igen, snabbt göra sig iordning o bli hämtade av henne. Skulle va med på deras After Work med poker och guitar hero. Jag kom 3:a på pokern av 8 pers. Så vann tillbaka insatsen på 50 spänn.
Det var trevligt o sitta o umgås med dem. Men sen var det dags o möta upp Peter för det som verkligen var målet med Göteborgsvistelsen.

VOLBEAT konserten på Brew house.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar