tisdag 30 december 2008

Näst sista dan...

... har tillbringats på följande sätt.
Började med en sovmorgon då min klipptid vart inställd. Min frisör fick för sig att åka till BB tidigare. Vad är det för sätt *ler*
Tjus kom o hämta WP-grejer jag hade hemma sen resan.
Fixade lite vid datorn innan jag gick till Nöjes för att möta Tobias. Vi skulle bowla + buffé. Nån buffé hade de inte under julen men bowla fick vi göra. Gratis var det oxå, det är bra med kontakter. Det var mest jag som bowlade o Tobias tala om vad jag gjorde för fel *skratt* inte riktigt men nästan. Fast han vet ju vad han talar om oxå, i senaste tävlingen kom han 43 i hela Sverige.
Efter det tog vi en promenad ner till stan o käkade på Kina restaurang.
Då ringde Maja, hon behövde hjälp. Hon var på IKEA o insåg att paketet hon skulle handla var alldeles för stort för att hantera själv.
Hon kom in o hämtade mig i stan o vi tog en tur på Bergvik. Hon på jakt efter jacka och jag efter högtalare till datorn.
Vi gick till SIBA, där köpte jag ett par högtalare + subwoofer med 2.1 system för 292:-
Tror att det var ett ganska bra pris. Har precis kopplat in allt o tycker att det låter helt okej. Får se när ljudnissarna hör det vad de säger.
Maja hittade till slut en jacka oxå, så då vart det IKEA. Shit, paketet satt med millimeter passning i bagaget.
Jo, vi var ju till systemet oxå. Vi var INTE ensamma om man säger så. Shit, jag har ALDRIG varit med om att det varit så utplockat som där. Lyckades plocka på mig de ölen jag gillar, en liten flaska skumpa + 2 cider. Jag ska ha 3 cider i Johans kyl oxå, hoppas jag. Har en halv bag in box oxå + lite annat hemma så klarar mig att.

När vi baxat in paketat så satt jag mig vid Majas dator o satte in mitt usb på 4 gb o började föra över musik jag ville ha :-D
Hon fixade lite käk oxå sen kolla vi på Shear genius.
Jag älskar alla program med tävlingar o utröstningar *hehe*
Sen tog vi sällskap inåt stan, hon skulle möta upp kompisar för en förnyår och skulle hem.

Ja så har min dag varit. Den har varit bra med andra ord :-)
Har även kunnat sms lite med Micke idag o det var riktigt gött. Shit vad jag saknar honom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar