torsdag 4 december 2008

TorsdagsReflektion - v49

Jag som vanligt tar alltid tag i saker i sista minuten och detta är ju inget undantag.
Jag går en kurs i Äventyrspedagogik och på måndag ska det skickas in en reflektion på den Pedagogiska plattformen som hör till.
Så med alldeles för lite tid och för mycket annat man vill göra. Så tog jag ledigt igår och insåg snabbt att jag behövde idag oxå. Det har inte gått så bra men det är bara o bita ihop så här kommer en bild över vad jag (o)roar mig med under denna vecka...

För att se andras reflektioner gå in på

6 kommentarer:

  1. Jo, man har ju en tendens att skjuta upp allt till sista minuten. Hoppas det går bra ändå :)

    Tack för din reflektion!

    SvaraRadera
  2. Oj, det låter som jag. Varför gör man så?
    Vilket spännande ämne. Vad innebär det?

    SvaraRadera
  3. Här står det om det jag läser

    http://www.lh.luth.se/sefu/aventyrspedagogik

    SvaraRadera
  4. Man har alltid en tendens att skuta upp saker och ting!!
    Men jag hoppas att det går bra ändå.
    =)

    SvaraRadera
  5. Det ligger visst i vissas natur att sjuta upp vissa saker. Det göra aldrig jag;-)
    Sistaminuten har tyvärr blivit ett signum för mig. Men jag tränar på att inte behålla det./hej svejs!

    SvaraRadera
  6. Men wow, vilken intressant kurs! Var tvungen att kika lite på vad den innehöll, en sån skulle jag vilja gå.

    Hoppas att din reflektion går/gick fint.

    SvaraRadera