lördag 20 december 2008

segat

Har totalt segat ihop vad det gäller bloggen.
Jag har den förmågan att om jag har mycket att skriva om så blir det tvärtom att jag inte tar mig i kragen o skriver nåt + att har kort jag vill lägga in egentligen eller rättare sagt jag har kort jag vill ta o lägga in.

Nog om det jag vet inte hur mycket jag uppdaterar nu men har iallafall haft en kanonbra födelsedag o bra annars oxå.

Igår så fyllde Jackie 24 år. Så hon hade fest o det var riktigt skoj. Vi körde ölspelet med kortlek o de flesta vart ganska fulla. Men kul var det. Sen hamnade vi på Röda Rummet. Första gången jag var där och det var inte sista. Jag gillade stället skarpt för en gångs skull kände man sig inte gammal när man var ute :-D
Sen vart det kycklingtallrik från Day and Night *mums*

Idag så har vi segat o sovit länge gick upp runt ett o vid kvart i sex ska vi vara ute vid LLA. Vi ska ju på julfest idag. Så middag i restaurangen + Peter Jöback. GRATIS!!!
Ska bli riktigt trevligt sen fick ju vi ta med respektive oxå. Ska ju alltså på detta för att jag jobbar som publikvärd, så detta är lite tack för hjälpen :-)

Ska skriva mer om födelsedagen + Volbeat när jag laddat in korten så jag kan lägga in kort + skriva om det samtidigt.

Så säger Bye så får vi se när nästa update blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar