torsdag 4 december 2008

torsdag

Vart lite läst igår o idag har jag läst klart allt.
Nu ska jag bara lyckas formulera ner 4 sidor med reflektioner över innehållet i den pedagogiska plattformen. Reflektera till ditt arbete och hur du kan arbeta med äventyrspedagogik.
Det känns verkligen jättesvårt att skriva något + att jag har ju inte börjat jobba nåt med Äventyrspedagogiken än då det har varit så mycket annat på jobbet. Ska försöka ta tag i det efter jul. Komma på nåt bra tema. Ev nåt med hus, då det är temat för årets Skolornas Bildutställning som är varje år.

Så det är väl dags att ta tag i det snart, jag ska sen åka hem senare idag har inte bestämt när än.
Måste beställa ett nytt leg mitt har gått ut :-/ Hade totalt förträngt det.
Sen är det hockey ikväll. FBK-Luleå, har funderat på att skippa den men eftersom jag inte kan gå nästa torsdag blir det ingen hockey hemma förren den 28 dec.

Jo igår så testade jag Wii för första gången, testade bara bowlingen o det var kul. Riktigt kul.

Blää.. dags att göra nåt vettigt o sluta göra som jag alltid gör. Hittar på 1000 andra saker att göra hela tiden...

Tillägg: Om du är nyfiken på det jag läser
Ps Har lånat länkbilden från deras hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar