fredag 28 november 2008

Fredagskväll

Har precis fixat klart med FF & FFF så nu blir det hopp in i duschen. Johan kommer snart, han är på väg hem från Sthlm o jag är hos Micke i Karlskoga. Så Johan hoppar av här o går ut o festar med mig. Micke han jobbar. Som bra är att det innebär gratis skjuts till o från krogen ;-)
Vi hann utväxla några pussar innan han var tvungen att åka iväg. *gött*
Har inte varit ut i Kga sen jag var typ 18 så det ska blir spännande!!
Tror att det var Sha-Boom som skulle uppträda, snacka om nostalgi. Den med R.O.C.K har jag på LP ;-)
Nä dags in i duschen o sen in i dimman.

Ha en superbra fredag, det har jag tänkt ha :-)

2 kommentarer:

  1. Ha ha Sha-Boom o Dag-Finn den gamle blottaren... Han visade ju pillen i OKEJ för en massa år sen. :D

    SvaraRadera
  2. Hehe... Han ser ju inte riktigt ut vad han en gång gjorde om man säger så...
    Men lite cult var det ju o få höra R.O.C.K ;-)

    SvaraRadera