torsdag 1 januari 2009

nedräkning

Första dagen på detta år ska tillbringas med städning & plockning & lyssna på musik & att längta...
Ska även se en film "The Sin Eater"
Nu snart är det dags för grabben o komma hem :-) På kvällen den 6:e. Så nu har mer än halva tiden gått. Igår så ringde han faktiskt, det var så gött att höra hans röst att få snacka med han. Fick mig ju visserligen att sakna honom ännu mer men helt klart värt det!!

Nä, nu är det dags att vara lite duktig ;-)

Jo, har ju fått en ny favvolåt. "Mr. Rock And Roll" med Amy MacDonald. Hela den skivan är bra med "This Is The Life". Gillar hennes röst skarp o även soundet.

3 kommentarer:

  1. den med Heath Ledger? den gillade jag. :)

    SvaraRadera
  2. Sin Eater är helt ok, tyckte jag iaf. Hoppas att du får en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Japp han var med i den. Den var inte vad jag hade förväntat mig, jag trodde att det var mer rysare över den. Tror att den var tvungen att sjunka in lite för tycker den är bättre när jag tänker på den nu än direkt efteråt.

    SvaraRadera