måndag 1 februari 2010

Dagens...

..låt: Brush It Of med Plan Three.
..klädsel: Just nu gröna underställsbyxor och svart linne
..händelse: Mest bara möten hit o dit.
..njutning: Att lyssna på bra musik.
..planer: Nu ska jag leta efter kängorna och sen måste jag sova, ska öppna imorgon oxå.
..saknad: Tid.
..dummaste: Att man är borta 16 timmar hemifrån och kommer hem så sent att inget är kvar av dagen men för att hinna nåt så går man inte o lägger sig när man borde heller...
..drog: Mobilen.
..roligaste: Planerar lite roliga saker för senare i veckan...
..tråkigaste: Att jag inte kan ha mina överdragsbyxor eller att jag inte har koll på vart jag gjort av kängorna.
..köp: Inte handlat nåt idag.
..humör: Bra eller mer än bra tror jag faktiskt fast väldigt trött.
..vill ha: En snyggare kropp.
..måste: SOVA!!!!
..skratt: Sköna kommentarer från barn på jobbet.
..jobbigaste: Att gå upp i morse 04.40.
..insikt: Att jag ska försöka minska ner på antalet planer så jag får fler dagar till spontana saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar