onsdag 24 februari 2010

data, kurs o lite värk

DATA: Började tidigare idag för att friska upp minnet. Jag är It-ansvarig i mitt arbetslag. Så idag på konferensen ska vi (it-ansvariga) hålla i den, så var tvungen att friska upp minnet. Så har suttit med jobbet hemsidan nu och grejat. Så nu ska jag skriva en lapp om vad vi ska göra på sportlovet, så mer dator.

KURS: Har skrivit ut infon om utomhuspedagogikkurserna och pratat med Lotta om det och även chefen. Så ska läsa på om de är intressanta nog att söka och om vi ska söka båda två. Sen pratade jag o chefen om vad som görs nu och kursen jag gått tidigare så jag ska få tid på påsklovet till att jobba med material o sånt för äventyrspedagogiken. Det känns bra och roligt.

VÄRK: Jag halkade till på väg till bussen i förmiddags. Så jag sträckte till höger knä. Så nu har jag ont när jag går upp och ner för trappor. Vanligt går bra. Sen värker det lite när jag nu sitter stilla framför datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar