tisdag 2 februari 2010

ord ut - lugn in

Tänk vad enkelt det kan vara ibland.
Jag skrev av mig här på bloggen, snackade på msn och fick lite trevliga planer.
Sen sakta men säker började lugnet sprida sig i kroppen igen..
Tvättade 2 maskiner och hängde upp, fixade käk, tog en lång skön dusch och vikt tvätten från förra veckan och allt med ett helt annat lugn.
Disken sparar jag till i morgon dock.
Det är ju lite komiskt hur det kunde gå så snabbt att ändra hela min sinnesstämning.
Jag menar en helt underbar dag på jobbet till totalt botten till att allt känns lugnt och ganska bra.
Jag blir inte alls klok på mig själv MEN jag är väldigt glad att min svacka gick fort över.
Dock håller jag fortfarande med om innehållet jag skrev förut...
Nu ska jag vika mer tvätt, kolla på CSI och sen får man se vart natten tar vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar