söndag 7 februari 2010

Dagens...

DAGENS VILL HA: En massa fina lägenheter.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta Nike mysis, svart långt linne och svart och vitrandig långärmad tröja.
DAGENS SMINK: Mascara.
DAGENS HÄNDELSE: Kollat på Disney On Ice i LLA. det var så grymt bra. Duktiga och fina kostymer.
DAGENS LÅT: Lady Gaga - Bad Romance.
DAGENS PLANER: Nu återstår bara sova.
DAGENS SAKNAD: Har nog inte saknat nåt idag.
DAGENS DUMMASTE: Att jag glömt slänga räkskalen från i fredags, de lukta inte gott när jag kom hem på em.
DAGENS KRAM: Ett av barnen från jobbet var på Disney On Ice och jag fick en riktigt bamse/hoppa-upp-i-famnen-kram.
DAGENS KÖP: Inget, förutom i huvudet när jag drömde mig bort om lägenheter.
DAGENS GODIS: Chasewnötter.
DAGENS HUMÖR: Riktigt bra.
DAGENS ORD: Pengar (Dyra saker/snacks som såldes på Disney On Ice av Disney On Ice och lägenhetsköp).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar