fredag 26 februari 2010

men woopsdå...

Skulle bara förbi Gina, handla hårklet, spendera medmerabonusen och sen systemet.

Det vart inget på Gina MEN på Esprit vart det en klänning, visserligen bara 180:-.
Sen en sväng in på diverse andra butiker, inne på Axelssons hitta jag en flanellskjorta. Anledningen av det köpet har med helgens resa att göra. Det brukar kunna vara ett tema och flanellskjorta var det nu!! Jag kan väl inte vara sämre jag ;) Nu är dilemmat åka i det eller spara det till imorgon på matchen och sen till ännu större dilemma vad ska jag ha på mig ut på krogen sen. Jaja, jag har fram till kl 23 på mig att fundera, sen blir jag hämtad.

Systemet var ju en story i sig, helt sjukt mycket folk MEN tog ändå bara 10 min där inne. Bra jobbet med andra ord och rätt val av kö ;-)

Nä, nu ska jag lämna datorn har verkligen 1000 saker att fixa innan det är dags för roadtrip till Övik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar