måndag 22 februari 2010

uppe med... hockeyn

Idag kl 06 började Sverige - Finland spela, jag tog mig inte upp direkt men runt 10 över och slår igång tvn och går på toa. Då görs det första målet, som jag missar men som tur var, var det Sveriges iallafall. Tyvärr kommer det nog bli så att jag måste gå när andra perioden startar. Men men, man måste ta sig till jobbet oxå. Funderar dock på om jag ska ta buss eller tåg? Risken är att tåget är försenat men tar jag bussen kommer jag en kvart försent oxå. Jaja, jag får se hur jag gör. Kom på att jag har ju radio i mobilen så kan ju förhoppningsvis lyssna på matchen sen.

Ha nu en bra dag gott folk...

1 kommentar:

  1. Godmorgon vännen!
    Niklas var uppe och kollade en stund på hockeyn...
    Vad duktig du är som klarar att hålla dig ifrån sötsaker jag är impad!
    Syns snart
    Kramen Lotta

    SvaraRadera