onsdag 3 februari 2010

Dagens...

..låt: Plan Three - Freak Show.
..klädsel: Ljusblå jeans och rött linne.
..händelse: Hade mest planering hela dagen, och typ suttit vid datorn hela dagen med diverse saker.
..njutning: Sovmorgonen och frukosten.
..planer: Svara på allt här och sen sova.
..saknad: Motivation.
..smink: Inget.
..dummaste: Att tågen är så försenade så att jag var hemma 2½ timme efter jag slutat jobba. I vanliga fall är jag hemma 1½ just när jag stänger. Så idag var jag hemma kl 20 och hur mycket är det kvar av kvällen då liksom...
..drog: Lyssna på Plan Three.
..roligaste: Frukost färdigt när man kliver upp.
..tråkigaste: Fick veta en sak på jobbet som kan leda till väldiga tråkigheter.
..köp: Inte handlat nåt idag.
..humör: Mest bara trött och sur på mig själv att jag inte gick och tog en tidigare buss istället för att vänta på tåget (de är hemma samtidigt).
..vill ha: Nya byxor.
..måste: SOVA!!!!
..ord: HR-modul.
..godis: Inget (får ju inte äta godis).
..kram: Liggandes i sängen...
..puss: GoMorgon...
..skratt: Läsa Pezster (han skriver underbart).
..jobbigaste: Väntan på tåget/buss.
..insikt: Att om nåt ska hända med kroppen så måste jag börja röra på mig oxå finns ju inga andra alternativ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar