söndag 21 februari 2010

suck...

Det kryper i kroppen just nu...
Hade tänkte vara hemma och fortsätta rensa o plocka som jag kom igång med igår men det vart inte riktigt så. Nu har det blivit endel tv och typ inget annat vettigt gjort. Jag vet vad jag borde men kan inte förmå mig att göra det iallafall. Sen känns det jobbigt att se att det är massa att plocka med hemma men då stänger jag av ännu mer. Jag måste hitta nåt sätt för mig själv att ta tag i saker direkt och prioritera bättre.
Sen skulle jag behöva komma på vad jag vill träna med och komma igång med det helst igår.
Är dessutom lite frustrerad att Övik's resan strular lite, folk som inte ska med och det blir helt plötsligt jag som måste boka allt. Så början av denna vecka lär bli fullrulle men telefonsamtal till höger och vänster. Bara att hålla tummarna att vi kan avboka platser på vandrarhemmet utan problem.

Kollar på Ghost Rider på 3:an just nu, ska se om jag kan passa på o göra nån nytta oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar