fredag 12 februari 2010

ingen rast ingen ro

Nu är snart min rast slut. Lotta var hemma från jobbet idag med men det var även 10 av 20 barn från förskoleklassen oxå. De andra ställde in sin utflykt på em så vi tog inte in nån vikarie för de har oxå en del barn borta. Så det funkar. Ska hämta lite barn från fotbollsfritids eller om jag fixar mellis istället kanske. Hemgång blir det kl 16 gör mig eller slutar då o tåget går 16.30 och sen är man hemma vid 17. Fick erbjudande om att haka på Jaffa, Bjarne & Virre och kolla på nån NHL match kl 01 och sen OS invigningen kl 03 i natt uppe på Rud. Vet inte riktigt om jag pallar med det faktiskt så avvaktar o ser... Har varit en alldeles för lång vecka. Börjat tidigt varje dag + 3 riktigt sena dagar hem. Men men, man har ett jobb att gå till, vänner att umgås med och jag är frisk *peppar peppar* så ska inte klaga egentligen. Nä, dags att jobba lite till... See ya...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar