torsdag 18 februari 2010

motivation

Känner att jag måste gräva ganska djupt efter motivation till det mesta jag gör. Skulle va så gött om man bara hitta den där känslan av inspiration och glädje i ALLT man gör. Istället blir det mer att tvinga sig att göra saker... FAST jag kan ser fördelar emd att göra vissa saker och egentligen tycka det är skoj så känns det bara jobbigt just nu!!! Kan det var för lite sol tro, jag som inte brukar påverkas av det. Eller kan det vara för mycket funderingar om en massa saker. Eller kan det var saker man måste säga och göra som påverkar... Ja ni, just nu vet jag inte... Vet bara att jag har slut på rast nu.

P.s. Fick en förfrågan idag om jag vill ta över en skäggagam igen. Får fundera ordentligt på det om jag verkligen har möjlighet till det och om jag vill det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar