måndag 11 oktober 2010

endorfiner

F*n va gött det känns i kroppen när man kommer hem efter man har tränat. Sen vart det ju jogg/prom igår så två dagar på raken. :-) Att ta med träningsgrejerna till jobbet och åka direkt är riktigt smart drag för mig, då tar jag mig verkligen iväg. :-) Ska träna imorgon oxå, tror det blir ett bas jympa pass imorgon. Va ett tag sen. Men har varit mycket annat så har inte passat. Jag får kolla vecka för vecka hur det ser ut och anpassa träningen efter typ hockeyn o jobbet o andra planerade saker. Sen gäller det bara för mig att ta mig iväg o träna de tillfällen som jag kan + att försöka få in promenader på minst 30 min varje dag. Då ska jag väl kunna få ordning på mig. Bara ta tag i maten oxå, MINSKA portionerna oxå...
Sen är klart att trevligt snack är trevligt ;-)

Helena säger:
hehe... jo har varit lite lat några veckor så måste bättra mig...
J säger:
ärs då.. du ser iaf inte å behöva träna
Helena säger:
jasså, det var snällt
J säger:
:-) menat oxå
Helena säger:
tack
J säger:
men ja, träna e gott för de innuti med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar