söndag 31 oktober 2010

Ring Ring (bara du slog en signal...)

Jag hade en plan...
Jag skulle sova nära där vi var på fest...
Jag ringde...
Inget svar...
Jag skickade ett sms istället...
Telefonen ringde en halvtimme senare :-)
Klart jag skulle få sova där + trevligt samtal...
Han skulle höra av sig när han kom tillbaka från stan...
Klockan gick...
Jag hade hur roligt som helst och såg framemot telefonsamtal...
Telefonen fortsätter vara tyst...
Klockan passerar 03...
Jag provar att ringa...
Inget svar...
Skickar sms...
Inget svar...
Jag får inte gå hem för de snälla som jag var hos...
Prova att ringa några gånger till...
Får skjuts hem...
Skickar ett sms att jag är på väg hem...
Jag har fortfarande inte fått nåt sms eller telefonsamtal...

1 kommentar:

  1. Fucking jävla assholes! Och det finns alldeles för många av dom...

    SvaraRadera