lördag 30 oktober 2010

The Name Of The Game

Sitter och lyssnar på Mamma Mia soundtracket och laddar för kvällen :-) Efter matchen så ska vi som jobbar på ståplats ha hemmafest med singstar, wii, buzz o så. Jag, Carina & Jonas bestämde det när vi jobbade på Mamma Mia föreställningarna. Ska bli riktigt skoj. Får se hur många som kommer.

Men först blir det lite äta och sen cykla ut till matchen :-) Får hoppas på en vinst till idag. Sen hoppas jag på en annan vinst i kväll/natt men det tar vi lite senare ;-)

Jo, gårdagen var riktigt trevlig faktiskt vi var typ 17-18 st från gamla jobbet :-) Kul att träffas o snacka även om man inte hann snacka riktigt med alla. Jag o Lotta bestämde att vi ska planera in nåt annat tillfälle o bara ses hon o jag så man hinner prata mer. Jag o Peter var kvar längst vi satt o kollade på folk och glade oss åt att inte bo i Kristinehamn :-) Sen hade jag sovplats på Nordin's soffa så det är åt samma håll som Peter's föräldrar så passa perfekt...

Känns fortfarande inte riktigt verkligt ibland att man inte kommer jobba med dessa människor igen. Att mitt nya jobb är ingen tillfällighet det är där jag ska vara nu!!! Jag trivs bra o har inte ångrat mig, det var rätt läge för mig att flytta på mig men jag saknar folket och framförallt Lotta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar