söndag 31 oktober 2010

Fototriss del 112: Så här ser det ut där jag är idag, del 9




Jag tog med mig min Canon EOS 550 på en fotopromenad, va ute ca 1 ½ timme. Fast var inte så långt hemifrån ändå men det tar tid när man hittar massa saker att fotografera :-) Hade dock svårt att välja nåt. Flera foton såg bättre ut i kameran än när de kom in i datorn...

De två första är tagna i Mariebergsskogen i Karlstad och det sista i Wennbergsparken (Viken) i Karlstad.

Vill du ser fler bidrag från samma Fototriss utmaning gå in här.

Vill du se tidigare Fototrissar av mig, gå in här, här, här och här.

11 kommentarer:

  1. Jo det är så ibland att man ser det bättre i kameran.. men har ni inga löv i Karlstad? ;) Ser så grönt o skönt ut där.. Sista bilden gillar jag mest:)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Det ser ut att vara en härlig kväll.

    SvaraRadera
  3. Härlig triss - fina bilder alla tre!!

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder från ett Karlstad i skymning. Fina bilder alla tre.

    SvaraRadera
  5. Vilka skönt stämningsfulla bilder! Själv ser jag knappt i kameran utan glasögon, utan vet först när bilderna laddas på datorn om de var bra eller ej.

    SvaraRadera
  6. Instämmer i vad du säger om kvälls/natt-fotografering. Även fast man använder stativ så är det svårt att få bilderna så skarpa som man önskar.
    Den översta av dina bilder tycker jag blev riktigt bra! :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Morrn.

    Kalasbilder!
    Flotta färger i kvällningen.

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder från en vacker stad.

    SvaraRadera
  9. Strålande & rena fina bilder! Mycket vältrissat om jag får säga!

    SvaraRadera
  10. Det var snygga ögonblicksbilder från din dag. Jag gillar speciellt ljuset i den nedersta.

    SvaraRadera