lördag 23 oktober 2010

ytterligare en lista

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej, bara starkare saker.
Något husdjur : Nej, är inte hemma tillräckligt mycket för det.
Någon favoriträtt : Sushi.
Någon flick/pojkvän : Nej.
Puder på dig : Nä.
Några framtidsplaner : Att alltid omge mig med människor som får mig att må bra och hitta på en massa roliga saker...
Någon sjukdom : IBS.
Gymkort : Japp, på Friskis. Används i perioder.
Några kärleksproblem : Nja, egentligen inte.
En homosexuell kompis : Ja.
Duschat idag : Nix, inte än.
Någon kompis som snarkar : Det skulle jag tro.
Någon vän som spelar i ett band : Nä, men har vänner som kan spela.
Några mvg:n : Hm.. Från komvux hade jag flera men från gymnasiet bara ett.
Någon som förstår dig : Japp det har jag.
Tuff kompis som kan försvara dig : Jo det finns det att.
Något beroende : Nä.
Fikat idag : Nej, bara frukost.
Nagellack : Nix.
Någon vän som bor i ett annat land : Jo men hon flyttar snart hit.

VEM/VAD ? ..
Avskyr du : Ingen jag kommer på just nu.
Hånar du : Nä eller ibland när man står i klacken kan man kanske bli lite het men inte annars.
Delar du mest minnen med : Jo, det är flera olika för olika delar av mitt liv.
Längtar du mest efter : Mer gos ;-)
Stör du dig på : Vissa beteenden.
Gosar du med : Kanske kan bli mer gos med den jag senast jag gosade med.
Lagar mat : Jag.
Diskar : Jag, men för sällan :-/
Tror att den är någon : Alla har nåt att komma med så alla är någon.

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Lite olika.
Buss åker du oftast : 1:an.
Frisyr har du : Luggen lite snett och utsläppt.
Dag fyller du år : Lucia.
Årstid föredrar du : Sommar och vinter.
Stad är du uppväxt i : Kristinehamn.

VAD ? ..
Gör du nu :
Sitter i soffan, fyller i denna lista och slökollar på tv.
Gör dig till en bra människa : Oj, vet inte.
Gör dig till en dålig människa : Vet inte det heller. för mig själv är det att jag har dålig självdisciplin.
Vill du arbeta med : Jag vill faktiskt jobba med det jag gör, Fritidspedagog.
Är roligast just nu : Massa roliga planer.
Har du på dig nu : Just nu gråa mysbyxor och orange linne.
Har du för smink idag : Nada (som vanligt).
Äger du för skor : Mest sneakers.
Har du för storlek i skor : 40.
Läser du för bok : SET (Bok för jobbet).
Ska du göra nu : Diska och sen åka ut till LLA för lite hockey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar