söndag 10 oktober 2010

tankar som snurrar

Just nu är jag helt klart inne i en period där massa tankar hoppar runt. En massa olika typ av tankar. Många tankar som är motsatser till varandra... Ena stunden är jag så nöjd med mitt liv andra stunder skriker kroppen att det saknas "saker". Jag har massa planerat med hockey och övrigt jobb i LLA och jag har massa på jobbet. De dagarna som blir över så måste jag träna. Måste gå ner i vikt. Måste stärka ryggen så jag slipper ha så ont. Så när ska jag ha tid för nåt annat?! Fast det bra bara tomma ursäkter egentligen. Jag styr över mitt liv. Jag styr över vad jag gör med mina timmar. Jag har ju lite smått börjat dejta... Känner mig redo för den biten, känner mig ibland mer än redo. Och det är inte bra. Vill känna trivsel med mitt liv till inte känna att nåt saknas... Börjar man tänka att man inte har nån familj eller ens i närheten av det så kan det komma lite smått panikkänslor. Jag är j*vligt duktig på att slå bort dem iofs. Sen har den dejtningen jag haft inte gett nåt mer än en trevlig pratstund. Det är visserligen inte fy skam det heller ;-) Sen vet man ju inte hur framtiden ser ut och det är ju en charm i sig oxå. Nä, nu ska jag sluta svamla och bestämma mig för promenad el gymmet!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar