lördag 16 oktober 2010

Lista nr 2

Sätt din musik på blanda.-
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? Healing Subconsciously
2. Kommer du komma långt i livet? The Human Instrument
3. Hur ser dina vänner dig? Hallelujah Goat
4. Kommer du gifta dig? Always, Wu
5. Vad är ditt livs themesong? Maybellene I Hofteholder
6. Vad är ditt livs historia? Soulweeper #2
7. Hur är jobbet för dig? Say Your Number
8. Hur kan du komma framåt i livet? 16 Dollars
9. Hur kommer imorgon vara? 7 Shots
10. Vad är det bästa med dina vänner? Caroline Leaving
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Rebel Monster
12. Vilken sång beskriver dig bäst? End Of The Road
13. Hur är det med ditt liv? Fallen
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Everything's Still Fine
15. Hur ser världen på dig? Find That Soul
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Evelyn
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Soulweeper
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? We
19. Har du en djup & mörk hemlighet? A Broken Man And The Dawn
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Wild Rover Of Hell
21. Hur kan jag göra mig själv glad? Light A Way
22. Kommer jag någonsin ha barn? A Moment Forever
23. Vad är några tips till mig? Still Counting
24. Hur kommer jag bli igenkänd? Back To Prom
25. Vad är min danssång? Guitar Gangsters & Cadillac Blood

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar