fredag 1 oktober 2010

walk it of

Det kändes faktiskt lite så...

Var ju lite irr (minst sagt) när jag skrev inlägget "du"...
Precis efter fick jag ett sms som bekräftade min irritation och gjorde den VÄRRE!!!
Svarade ganska kyligt men det tror jag inte riktigt gick fram...
Så var ute och gick/joggade i 50 minuter. Tog en liten extra sväng på den turen jag har...
I början när jag gick så malde ju tankarna ännu mer för fanns ju inget annat som distraherade min men ju längre jag gick desto mindre arg vart jag...
Det är ju positivt, aldrig bra att gå runt med ilska i kroppen.
När jag kom hem hade jag ett sms som väntade, jag har inte svarat nåt på det...
Vet inte om jag vill svara!!!
Vet inte alls vad jag vill...
Vet inte om jag ens har nåt att säga till om eller om det som vanligt ligger hos den andra...
Ska nog bara låta det vara...
The Never Ending Story kanske ska få ett slut ändå!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar