söndag 24 oktober 2010

skönast idag

Beskrivning

Hej välkommen, sitt ner.

- Tack..

Så vad gör du här? Har du svårt att träffa tjejer på riktigt eller?

- Eh..haha......... njae, vadå? Vilket påhopp..

Okej. Vad vill du ha ut av det här då? Sprayandet.

- Sprayandet :) snyggt, du menar för det heter spraydate och att man..

Ja. Är du här för att knulla runt bara eller?

- Va!? Jag!? Vafan jag letar efter den stora kärleken, f å känna pirr i magen och skaffa små bä...

Och då måste du ju ligga, så det är därför du är här då.

- Meh..

?

- Jomen alltså.. först måste man ju få träffa nån, leta på krogen blir ju bara knas. Bättre att lära känna nån i nykter tillstånd så man kan prata och verkligen se varandra i ögonen utan massa..

Zzzzchnaaaark!! Skärp dig. Vad har du att erbjuda en donna?

- ... jag är ganska trevlig och ser ganska b...

HAHAHA!

- ...okej ut.. (vafan)

Mm, men det duger inte. Skulle du gå ut med nån som är ganska trevlig och ser okej ut? Är det vad du letar efter?

- Utseendet är inte allt ju, det är insid...

Bla bla bla Är du man eller mus?

- ...mus..?... NEJ! ....jag menar man. Jag är man såklart. Man. Helt klart man. Jävligt mycket man!

Ja oj vad manlig du verkar. En riktig biff.

- biff har jag aldrig sagt...

Men lite schizofren kanske. Skulle du gå ut med dig själv?

- Haha, ja det hade vart trevligt, men jag umgås med mig själv varje dag så det hade varit najs att träffa nån annan.. än mig..

No shit sherlock.

- Va?

Du hörde, jag har inte tid med det här tramset längre, nu ska jag på krogen, supa mig king och ligga med snyggaste bruden i stan. Men lycka till, det lär du behöva!

- Haha, tack.. snyggaste i stan..(hoppas hon är lika trevlig som du..)

Sa du nåt?

- Nä... kör på du.

Idiot.

("Lånade" denna underbara beskrivning från Spraydate)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar