fredag 15 oktober 2010

music gives u away

N säger:
en av dina låtar ..när jag tänker på dig
volbeat the gardens tale
N säger:
lite kul att jag har många låtar så förknippade till personer
H säger:
jo det är skoj o ha det
N säger:
sen den med kryptonite är oxå din låt
och de flesta med volbeat
det säger ju lite om dig som person ju
H säger:
jasså
N säger:
du vill ha det hårt snabbt men ändå mjukt och sensuellt
i grunden så gillar du lite mer åt rebell hållet
H säger:
hehe
N säger:
du vill ha det lite mer vilda
H säger:
spännande
N säger:
du vill leva ut men ändå saknar du tryggheten svensson livet du vill sväva ut men ändå ha en fast punkt och stå på
det är va jag säger om din musiksmak hur du är
H säger:
ganska coolt analyserat faktiskt
N säger:
jaså
det är en ren känsla
H säger:
ja du lyckades ganska bra
N säger:
helt analyserat på de låtar jag vet att du gillar
plus att jag vet ju lite hur du är som person
H säger:
jo du vet ju det
N säger:
men det roliga är ju att musik kan avslöja ganska mycke
H säger:
jag har aldrig tänkt på det sättet
N säger:
alla utrycker sig i musik på ett eller annat sått
det skulle va kul o göra samma analys på nån jag inte känner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar