söndag 31 oktober 2010

S.O.S.

Förstår inte hur min hjärna så totalt kan uppslukas av en person...
En person som jag inte ens vet hur intresserad jag är av...
Jag tycker de är så jobbigt att inte veta vart jag har folk, att inte veta om man får tag på en person. Alltså om de svarar i telefon eller via sms.
Jag gillar verkligen inte att känna mig ignorerad...
Jag måste verkligen få detta ur huvudet nu.
Som jag skrev förut, jag vet inte ens hur intresserad jag är men så mycket som jag låter det påverka mig just nu så skulle jag själv kunna tro att jag är dökär!!!
Sen vet jag ju definitivt inte hur intresserad han är...
Nä, jag har inte tid med sånt här...
Jag har fullt planerat i min kalender ändå så vore ju bara smidigt om det var bara var jag o ta hänsyn till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar