onsdag 20 oktober 2010

motivationsbrist

F*n, det lider jag av konstant just nu och i mitt eget huvud skyller jag på allt möjligt för att inte träna...

Det är illa men har så mycket annat så just nu orkar jag inte ha nåt planerat varje dag. Jaja jag vet att jag älskar att planera och det gör jag fortfarande jag har bara en liten liten svacka just nu!! ;-) Har till o med suddat ut lite ev saker för att frigöra tid :-)

Sen spökar ju min stukade fot oxå o det lär den göra ett tag fram över. Blir lite orolig då för att träna utomhus när det är kallare. Känner att fotleden är känsligare då. har visserligen benvärmare så det borde funka. Sen är det "jobbigt" att cykla iväg i mörkret oxå och kallt är det... Så nu har jag fått gnällt av mig lite ;-)

Idag hade jag tänkt gymmet men ändra mig i morse MEN imorgon blir det ett ryggpass. Tror det blir en bra start för foten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar