söndag 10 oktober 2010

mer tankar

Vart nästan lite för mycket depp förut i inlägget om tankar. Fast gött o skriva av sig lite oxå. För det mesta så fullkomligt älskar jag mitt liv. Att jag när jag vill kan göra vad jag vill, bara pengar som styr. Kan resa iväg eller kan spontant hitta på saker eller göra roliga planer utan att behöva kolla med någon eller ta hänsyn eller har andra människor som man behöver prioritera före sig själv. Nu är det inte så att jag frivilligt har avstått man och barn. Inte i närheten. Men däremot så har jag vägrat nöja mig. Vägrat känna att jag är tillsammans med någon bara för att ha någon. Det ska vara äkta. Ibland har det ju inte heller varit mitt val utan killarnas val att jag inte har passat dem längre... Det kan jag definitivt inte göra nåt åt. Jag är jag. Visst kan man anpassa sig och ska väl till viss del. Men inte ändra hela sig så vill man ha mig så får man köpa hur jag är. Kan hända att det är ju därför man är själv oxå. Men fortfarande vill jag inte nöja mig. Är hellre själv då!! Nä mitt mål i livet är att må så bra som möjligt, umgås med människor som får mig att må bra och hitta på en massa roliga saker :-)

2 kommentarer:

  1. följ din hjärna hjärta och framför allt din inre röst ..och mannen i ditt liv kommer att finnas där då .. gå inte och grubbla för mycke utan använd dina vänner att snacka om det .. och grattis till vinsten

    SvaraRadera
  2. Jag lyssnar absolut på mig själv. Sen att nån kommer att finnas där då, nja, det återstår att se men det är inte det viktiga just nu. Jag går inte och grubblar jämt, det är bara ibland som tankarna kommer över mig och denna gång valde jag att skriva om det på bloggen. Vännerna pratar jag att med redan :-)
    Tackar :-)

    SvaraRadera