fredag 7 november 2008

4:a lista

Fyra jobb som jag har haft:
1. Fritidspedagog
2. Lokalvårdare
3. Barnskötare
4. Publikvärd (obetalt)

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. The Boonbock Saints
2. Ice Age
3. Pretty Women
4. Torsk på Tallin

Fyra platser där jag har bott:
1. Kristinehamn
2. Karlstad
3. Kristinehamn (igen)
4. Karlstad (igen)

Fyra tv-serier jag gillar:
1. CSI (alla)
2. Numbers
3. Criminal Minds
4. Vänner

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Algarvekusten (Portugal)
2. Lefkas (Grekland)
3. Gotland
4. Västkusten

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Bilddagboken
3. Färjestad BK
4. NWT

Favoritmat:
1. Sushi
2. Spagetti och köttfärssås
3. Tacos
4. Diverse olika kycklingrätter

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. I NY med Micke
2. På ett SPA
3. På en konsert med Volbeat
4. Hos bror och brorsdottern

Har lånat listan från nätet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar