söndag 9 november 2008

Dagens...

DAGENS VILL HA: En pizza tror jag, har lite minibakis cravings.
DAGENS KLÄDSEL: Gråa mysbyxor o en orange-röd tröja med svart mönster.
DAGENS SMINK: Lite rester av den bruna mascaran från igår.
DAGENS FRISYR: Oxå rester av gårdagens uppåt frisyr ( japp jag behöver duscha ;-) )
DAGENS HÄNDELSE: Eftersom det inte hunnit hända så mycket n så är det väl sms'et jag fick.
DAGENS LÅT: Poison (Alice Cooper) fast med Johan från Idol. (Har reprisen på i bakgrunden)
DAGENS PLANER: Fixa lite brev, pyssla lite, ta en promenad, käka, träffa Åsa, kolla på film/tv.
DAGENS SAKNAD: Micke!!
DAGENS DUMMASTE: Öhh... vet inte om det har hänt nåt...
DAGENS SJUKA: Vet inte heller...
DAGENS DROG: Vatten el Loka
DAGENS ROLIGASTE: Att det var riktigt skoj att ha tjejfest igår.
DAGENS FAVORIT: Att jag har tacos kvar i kylen ;-)
DAGENS KÖP: Inget än men blir nog kanske pizza sen...
DAGENS GODIS: Har inget mer än lakrisal hemma, fast är faktiskt inte så godissugen just nu heller...
DAGENS HUMÖR: Det är faktiskt riktigt bra, dagarna minskar till Micke kommer hem o jag har lagom mycket att göra idag :-)
DAGENS ORD: Roligt!

Fler lånade listor (det är skoj ju)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar