måndag 10 november 2008

måndagkväll

Började med att i panik försöka skriva lite på ett utv. samtal jag skulle ha tidigt på dan. Sen hade jag den stora lyckan när hon ringde o sa att hon inte kunde komma :-D
Dock hade jag ett kvar efter jag slutat jobba egentligen... Mindre kul så det tog ganska länge, typ 1½ timme istället för 45 min. Fast det är jag som måste speeda på dem lite oxå. Har 9 samtal kvar... Jag hatar dem!! Har ingen tid att förbereda dem så som en lärare har o jag är ju då bara fp in i fsk. Ja, nog om det. Lite trevligt var det dock att åka bil med Sanna o Alexandra hem. Vi brukar ju aldrig sluta samtidigt annars, så det var kul att få snacka lite annat än bara jobb!!

Nu är jag dock vrålhungrig så väntar på en rotsaksgratäng i ungnen. Sen kommer Kicki hit så ska vi ut o gå o sen blir det hem till Johan o kolla på Gremlins. Han messa tidigare idag o sa att det var dax o se Gremlins o snacka lite skit under veckan. Så klart är det så ;-)
Va ett tag sen som man hängde...

Nä, time to eat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar