fredag 14 november 2008

Nedräkning

10 favoriter:
Färg: Beror på vad det gäller för något. Men just nu rött & turkos
Mat: SUSHI
Band: Volbeat, Takida, Nickelback, Green Day m.m
Film: The Boondock Saints, Lucky Number Slevin, Sin City, Ice Age m.m
Bok: Finns flera bra men bl.a Tjuvlyssnat, Låt den rätte komma in
Sport: Dåligt med eget tränande nu för tiden men gillar hockey, motorsport & fotboll bl.a
Årstid: Sommaren OCH vintern har båda sin fördelar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Blåbär
Tid på dygnet: Em/kvällen, efter jobbet men innan man måste sova. Eller iofs alla dagar man har sovmorgon :-)

9 för tillfället:

Humör: Trött men lycklig men fundersam men mycket att tänka på...
Smak: Loka Hallon
Kläder: Nyaste jeansen + nån top + huvtröja
Bakgrund: Fotöljen i vardagsrummet har tvn på
Nagellack: *Illa* men biter på dem
Tid: 23:53
Omgivning: Blött o mörkt o lite ruskigt väder
Irritationsobjekt: Att vi inte får tid för att förbereda och genomföra utvecklingssamtalen
Tankar: Jag saknar Micke, vi har för lite tid för varandra just nu!!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Jenny
Screen name: xross
Husdjur: Fiskar hade vi först o sen var det 3 katter (Zara, Zorro & Raider)
Piercing: Fick ta vanlig hål i öronen när jag gick i 6:an. Har ingen annanstans
Förälskelse: Pontus *ler* Va nog från 1:an till 4:an
Musik: The Pinks var en av de första iallafall
Bil: Har inget körkort
Kyss: Carl-Christian, det var i 1:an på gymnasiet. Den var lovely ;-)

7 senaste:
Cigarett: Hmm... var väl på fest för en månad sen. Händer att jag fest röker
Mat: hamburgare till mellis
Dryck: Loka hallon
Biltur: Imorse med Micke till jobbet
Kyss: Igår kväll, idag var det mer pussar
Spelad låt: Du behöver aldrig mer vara rädd -Lasse Lindh
TV-program: Numbers

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nja, är vän med killar jag dejtat
Brutit mot lagen: Jo
Blivit arresterad:
Badat naken: Japp
Varit med på TV: Ja, ang. hockeyn o sånt
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Korta tröjor som visar magen
Mat: Isterband
Musik: Har inget jag kommer på nu...
Tvprogram: Debattprogram
Dryck: Kaffe

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var på föreläsning 18.30-21, sen hämta Micke mig o vi åkte till han o kolla på Sex And The City filmen
Du kan höra just nu: Tvn
Du inte kan leva utan: Att hitta på roliga saker med folket runt mig
Du gör när du har tråkigt: Slösurfar på nätet el slökollar på tv

3 personer:

Du kan berätta allt för: Hmm.. Vet inte om jag har nån som vet ALLT
Du tycker om: Alla som jag blir glad av ha ha i min omgivning
Du inte gillar: Att bli ignorerad

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att det ryggonda inte är nåt allvarligt och att det kommer gå hyfsat smärtfritt att laga alla tänder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar