söndag 23 november 2008

söndag

Jaha... Som vanligt så blir inget som jag tänkt mig. Eller snarare jag tar mig inte i kragen. Blir lite smått irr på mig själv. Men det är ju bara mig själv jag har o skylla. Så nu får jag ta tag i det nu istället. Nu när det börjar bli lite bra tv-program på tv.
Men ja som sagt har bara mig själv o skylla...
Imorgon fm kommer de o inspekterar lägenheterna efter alla byggnationer runt omkring så MÅSTE ju ha lite mer ordning så att de kommer åt o titta iallafall *asg*

Så nu efter att ha uppdaterat lite roliga fotouppgifter (som jag nästa gång ska ta på rätt dagar) så är det dags att lämna datorn.

Sen plocka o längta efter grabben, han skulle försöka ringa senare ikväll :-)
Fick små söta sms igår, som att han saknar mig o så :-)

Ja just det igår med publikvärdarna så var vi o käkade på 91:an. De har Happy Hour erbjudande så det är pizza + 3 öl/cider för 139:-. Sen åkte vi hem till en av dem, Jonas o spelade buzz :-D han hade 8 kontroller o vi var 8 st så perfekt!!

Jag har sagt det förut o säger det igen, jag måste köpa ps2 + buzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar