söndag 9 november 2008

Fototriss

Veckans fototriss:
Så här ser det ut där jag är idag


Jag valde att ta en promenad till parken som ligger ett stenkast från där jag bor. Tyvärr började det regna så nån längre promenad vart det inte. Jag hittade iallafall ett härligt träd som jag valde att använda mig av.

Några har visat sin kärlek

Ibland gömmer det sig saker i bakgrunden...

... som lite härligt vatten.

Detta är första gången jag är med i Fototrissen, här går du in för att kolla vad andra har att visa oss.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du tagit! Min favorit blev den andra bilden, tätt följd av den sista! =) /maria_6909

    SvaraRadera
  2. Häftig tolkning du tagit av det du ser i din omgivning=) Gillar skarpt tvåan=)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!
    Vi har tänkt lite lika när det gäller 2:an =)
    Välkommen in och kika.

    SvaraRadera
  4. Jättefina och härliga trädtolkningar.

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera
  5. En fin bildserie. Den med det inristade hjärtat har något extra.

    SvaraRadera
  6. Härliga foton. Bild #3 blev min favorit.

    :-)

    SvaraRadera