fredag 28 november 2008

FredagsFärger ROSA och VIT / FreakyFridayFoto: Skum tomte

Idag var det så komiskt att jag tänkte att jag skulle leta upp nåt rosa och vitt godis o fota. Var o handlade o slängde med en påse med skumtomtar o tänkte det blir kanon. Fotade lite o sen när jag skulle lägga in det kollade jag även vad FFF hade för tema. Temat där var Skum tomte!!!


Så det får bli ett kombinerat kort för båda "uppgifterna" *ler*

För att se andra bidrag gå in på FredagsFärger och FreakyFridayFoto

5 kommentarer:

  1. Det här måste vara 6e skummtomten jag ser ikväll. Läckert och sugen blir man! :)

    Ha en fin advent.

    SvaraRadera
  2. Smart att kombinera båda utmaningarna i samma kort! Hoppas att du får en bra adventshelg!

    Mina bidrag hittar du här:
    http://marianova.com/users/maria_6909/photoalbum/
    freaky-friday-tema-skum-tomte-skumtomte

    http://marianova.com/users/maria_6909/photoalbum/fredags-farg-rosa-och-vitt

    SvaraRadera
  3. En riktigt populär figur idag!

    SvaraRadera
  4. Åhh nej!! inte en till! Jag blir bara så sugen!! Fint foto är det också!! Må gott i advent!

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du är med! Vilken söt skummis ;o)

    SvaraRadera