tisdag 25 november 2008

**** + lite annat

Idag har jag varit duktig på ett sätt iallafall *ler*
Jag ringde o kollade om man var tvungen att vara hemma för att de ska kolla lägenheten o det var man. Vilket innebär att de ej kommer att kolla min då jag ej kan vara hemma då.
Vilket i sin tur innebär att jag slapp städa *hehe*
Istället kunde jag ägna mig åt lite viktigare saker. Att fixa pysselsidor i 9 olika ****. Så nu är det bara o fylla i o sen skicka vidare till trevliga tjejer runt om i landet :-)

Underbart, imorgon kommer han hem *gött gött gött*

Hittade faktiskt födelsedagspresent till pappa ganska enkelt. Det var ett tangram med över 200 övningar. Pappa gillar såna kluriga grejer. Så hoppas det blir bra.

Nä, dags att sova lite så man orkar imorgon men måste packa först, blir jo kvar i Kga efter att vi firat pappa. Shit, va gött det ska bli!!

Sen får vi se om han ringer nu i natt när han kommit hem o laddat telefonen, jag hoppas det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar