lördag 8 november 2008

Lördagmorgon?!

Hade tänkt gå upp runt nio, möjligtvis vid tio. Jo tjenare kl vart 12!!!!
Hade det inte varit för att jag hade massor o göra o hade tänkt testa ett temapass på spinningen med core först o sen spinning. Core ska tydligen vara bra för ryggen så det är ju ett ypperligt tillfälle att testa det eftersom mitt kort bara gäller för spinning under hösten...
Men nu när det bara är ca en timme kvar innan jag måste cykla känns det inte alls lika inspirerande + att jag är osäker på hur jag kommer att fixa det, min rygg är väldigt stel just nu. Kan inte alls böja mig hur som helst...
Jag återkommer med mitt val.

För kvällen bestämde vi att vi köper lite olika rätter thai takeaway o alla äter av allt typ. Det blir alldeles lagom kände jag :-)

Nä måste käka nåt nu för o ha nåt att förbränna...

See you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar