fredag 7 november 2008

Vart lite fel...

Jag hade tänkt att jag skulle flytta min gamla blogg o börja med en ny fast på min gamla adress så att ni hittar dit men att andra jag känner typ M skulle få chans att läsa om + lägga upp bilder. Ja helt enkelt inte ha den anonym längre.
Men suget försvann precis efter att jag fixat detså det vart inget av nåt. Förutom att det jag skrivit förut är flyttat så tänkte jag länkar det så länge...
Jag vill inte bara ta bort det, för det är ju liksom en del av mig men samtidigt så vill jag inte att M ska läsa allt jag skrivit heller...

Så vet inte just nu om jag kommer att uppdatera här eller på den gamla sidan eller vad jag ska göra...

Update: Skriver bara här men skulle du vilja läsa om mitt liv innan nu så säg till så får du kanske adressen... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar