fredag 14 november 2008

Musik - List - Grej

Sätt din musik på blanda.
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? Wake Up Dead In A Garbagecan *asg*
2. Kommer du komma långt i livet? Thank You
3. Hur ser dina vänner dig? Rule The World *Jo så kanske det är ;-)*
4. Kommer du gifta dig? Intro
5. Vad är ditt livs themesong? 10 days
6. Vad är ditt livs historia? Empty Room *Har ju bott själv länge o det har varit struligt med grabbar förut*
7. Hur är jobbet för dig? Incredible *Jo det är det på många sätt, både positivt & negativt*
8. Hur kan du komma framåt i livet? Living On Video
9. Hur kommer imorgon vara? Honey Tongue
10. Vad är det bästa med dina vänner? I Lågornas Sken
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Lay Your Love On Me *Jo lite ska jag få träffa grabben*
12. Vilken sång beskriver dig bäst? L.Y.D
13. Hur är det med ditt liv? Love In Stereo *Just nu finns det mycket kärlek*
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Hallelujah New World *haha*
15. Hur ser världen på dig? Can You Feel It
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? No Promises *Jo tack, visst är det så livet ser ut*
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Jag talar Ut *Det är inte bra o bära allt inom sig*
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Atención *Jo han bryr sig mycket om mig*
19. Har du en djup & mörk hemlighet? Watching The Sunrise
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Ingen Mår Så Bra Som Jag
21. Hur kan jag göra mig själv glad? A Better Man *Nja, jag har redan en bra :-)*
22. Kommer jag någonsin ha barn? It's A Sin *hehe, visst är det o en trevlig sån att ut öva*
23. Vad är några tips till mig? If I Could
24. Hur kommer jag bli igenkänd? Mi Amore
25. Vad är min danssång? Right Here

Vilken underbart rolig lista att göra :-)
Några vart ju helt klockrena svar även om de inte stämmer!!

Gör gärna ni oxå ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar