söndag 9 november 2008

lördag kväll

Det var en riktigt trevlig kväll.
Vi snackade o käkade tacos o snackade ännu mer...
Vi diskuterade helt klart sånt man inte skulle snacka om, om det varit grabbar närvarande. Det är helt klart charmen med att ha tjejfest även om det inte är så ofta det händer.

Jag menar som att Jackie o Virre är ju flickvänner till mina killkompisar från början nu börjar de o är även mina kompisar. Till o med så att man nästan glömmer bort ibland att det är grabbarna som är "mina" från början. Ska att ta o låna dem lite ibland oxå... ;-)
Jackie o Kicki åkte hem o Virre till Bjarne på Nöjes och jag o Viktoria till BMB. Hade faktiskt riktigt skoj där för en gångs skull. Men myckte handlar om att jag inte är desperat singel nu utan kan gå ut o härja o dansa o hoppa o röja utan att bry mig om nåt för jag har mitt hemma eller i detta fall i NY.
Sen var det ett gammalt strul sen sommaren 05 som var där. Snackade lite uppdatering, han bodde i Sthlm sen ett halvår. När jag precis skulle gå iväg la han till att jag fortfarande var snygg ;-D Klart som f*n att man blir glad över en sån kommentar oavsett om man är intresserad eller inte... När vi var på väg hem träffade vi på han igen o snackde nästan hela vägen hem. Fortfarande trevlig att snacka med men inget mer jag har min Micke nu o det är jag såååå glad för.
Vi har messat mer under kvällen idag o han är hur go som helst, jag längtar efter tisdagkväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar