lördag 8 november 2008

en kväll

som alla andra eller snarare en kväll som alla andra var DÅ...
Då är för 5½ vecka sen... Då när jag fortfarande var singel...
Måste säga att det känns väldigt bra att kunna säga att man inte är singel längre :-)
Jag är så glad, jag menar jag hade ett bra liv innan men helt klart har det förgyllts lite nu när jag träffat Micke. Han är så go o rar o kelig o fin o ahhh.. han är min :-)

Nu att jag har en kväll som förr när man satt hemma själv beror på att han är i NY o jag har varit krasslig så ville bara vara hemma... Så så synd är det inte om mig, jag har valt att vara själv.
Men imorgon blir det tjejfest här hos mig, vi blir minst 5 st. Jag, Jackie, Virre, Kicki o Viktoria.

Nä nu blir det sova så att det snart blir imorgon o en dag närmre tisdag och Micke kommer hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar