torsdag 1 oktober 2009

06.26

Ja, då vaknade jag till av larmet på mobilen.
Men jag hade satt första larmet 05.20.
Och sen har jag larm 05.30, 05.35 och sista dags att gå larmet 05.50.
Så det innebär ju att jag nu kommer sent till jobbet :-(
Sen tittade jag ut o såg att det regnade o för några minuter kände jag bara att jag skiter i detta!!!
Jag vill inte till jobbet idag...
Men sen tar man sitt förnuft till fånga och inser att man MÅSTE gå iväg...
Eftersom det är 1000 saker att fixa hela tiden + att man förlorar så grymt mycket pengar på att inte gå iväg + att man sätter sina kollegor i lite knipa oxå.
MEN vissa dagar vill man verkligen o ska det verkligen behöva vara så eller ska man börja fundera på vad man gör om dagarna då?!
Nä, dags att gå.
07.07 går tåget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar