måndag 26 oktober 2009

Dagens...

Dagens humör: Väldigt bra
Dagens mående: Oxå väldigt bra
Dagens borde: Packa ner terrariegrejerna och rensa allt småplock på bordet
Dagens frisyr: Sne tofs och resten ruffsigt uppåt och åt sidan
Dagens klädsel: Ljusa jeans + brunt linne med brun & vit randig piké över
Dagens planer: Åka till Bergvik med Kicki, fixa det på Dagens borde och kolla på CSI
Dagens vill ha: Ny soffa
Dagens längtan: Tills imorgon när jag ska pierca mig.
Dagens fundering: Hur ska jag göra med soffa?
Dagens beroende: Linkin Park
Dagens tråkigaste: Vet inte om det finns nåt
Dagens tidning: Metro
Dagens låt: Linkin Park - Bleed It Out
Dagens smink: Inget som vanligt
Dagens händelse: Fick terrariet sålt direkt
Dagens dummaste: Jag är hungrig just nu (sorry kom inte på nåt bättre)
Dagens saknad: Min lilla söta brorsdotter
Dagens roligaste: Beröm på medarbetarsamtalet
Dagens favorit: Linkin Park
Dagens köp: Vi var med 13 ungar på Maxi och handlade bröd och frukt o sånt, det var en upplevelse
Dagens godis: Inget
Dagens ord: GLAD
Dagens tanke: F*n vad bra allt verkar lösa sig just nu
Dagens irritationsmoment: Inget
Dagens frukost: En skål med mannagrynsgröt
Dagens känsla: Positiv
Dagens göromål: Va sällskap åt Kicki och sen fixa lite hemma
Dagens väder: Varmt men grått och trist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar