söndag 25 oktober 2009

tuppen idag igen...

*hehe*
Nja men kvart över 8 är faktiskt tidigt på helger för att vara mig. Särskilt när man inte har planer förrän kl 12. Då ska jag träffa Åsa och Vickan och gå på scrapmässa.

Dagens att göra i övrigt är:
  • Lägga upp annons på terrariet på blocket
  • Diska
  • Boka tvättid
  • Skruva ner skrivbordet
  • Gå till pappersinsamlingen
  • Förbereda för medarbetarsamtal imorgon
  • Vattna
  • Promenad
  • Se på film från lovefilm
Jag får väl återkomma vad av detta jag har lyckats med idag...

Självklart bli spotify min vän längs vägen *ler*
Har såna nostalgifärder med hjälp av det...
Just nu är det lite Take That igår var det Jumper *hehe*

Nä dags att sätta fart, ska börja med att skruva tillbaka alla klockor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar