onsdag 7 oktober 2009

tandis, bebis & kvällis

Idag startades det med sovmorgon :-)
Skulle sen försöka byta tandhygienist tid o det var ju enklare sagt än gjort utan fick byta arbetstid istället. Marita kunde stänga åt mig idag så stänger jag åt henne på fredag.
Och tur var det, för jag hade hål som måste fixas o nu hinner jag göra det innan det gått ett år från jag började laga mina tänder. Jag hade nämligen inte varit iväg på så länge att jag fick laga typ 4 hål + en trasig framtand så har ju kommit upp i statligt tandvårdsbidrag. Så idag betala jag 475:- istället för 820:-. Så jag antar att ni förstår varför jag vill hinna laga innan det går ut!!!
Dock ska jag dit 5 dagar efter piercingen o det kanske inte är det bästa MEN har inte så mycket val. Jag sa vad jag skulle göra o frågade om det var nåt bekymmer. Det var det inte men hon gillade inte alls vad jag hade tänkt att göra...
Men men som sagt mitt val, min mun...

När jag var på väg hemåt passade jag på o ringa Bollås. Fortfarande ingen bebis. Den skulle ha kommit den 30 september, så en vecka sen. Vi snackade 3 kvart eller så om allt o inget...

Nu är det redan kväll o man ska fundera på vad man ska göra. Antigen blir det brevfixning o sånt eller så blir det släktforskning. Jag bestämmer mig snart. Fö just nu skriver jag här o sitter o skrattar åt "2 ½ män"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar