lördag 3 oktober 2009

en lördag passerar förbi

Idag har jag diskat, lagt in ren tvätt, rensat o plockat lite annat.
Har ju tyvärr fastnat vid datorn några gånger :-(
Men det är klart det går ju inte att göra alla rätt på en gång ;-)
Skämt å sido men jag har en helt annan motivation nu för att verkligen förändra o få ordning här hemma. Det känns väldigt positivt.

Ska faktiskt plocka lite till. Sortera bland alla mina typ 1000 väskor *ler* sen ska jag sätta mig i soffan o kolla på CSI o käka cheez ballz o dricka ananasdricka. *nice*

Har haft en bra dag om än med längtan som kommer till o från. De känns lite si o så faktiskt... Men det är ju bara tid som krävs för att den ska försvinna...

Jo har ju köpt Spotify premium så jag slipper reklamen + att det vart faktiskt bättre ljud.
Sen har jag ju bokat tid för tungpiercing (tar det igen, är så glad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar