tisdag 27 oktober 2009

piercingen

*hehe* Snyggt, bloggen la in bilden upp och ner.
Iallafall så käkade jag och Kicki sushi som "sista" måltid innan min tungpiercing :-) Och det är så sjukt j*vla gött. Skulle kunna äta det flera dagar i veckan. Men nog om det...

Sen vart det lite shopping på Clas Ohlsson innan det bar av till Exclusive Tattoos. Där tog Caroline emot mig med ett leende och glatt humör. Shit vilken skön tjej. Hon fixade och grejade och själv "ingreppet" gick ju hur fort som helst ju. Klart det kändes men nästan så tången som klämde om tungan gjorde mer ont än sticket.

Sen hängde jag med Kicki och hämtade ut leksaksleveransen ;-)
Sen hade jag sån lyx att hon skjutsade ut mig till hockeyn efter det.
Det har gått ganska bra under kvällen men visst känns det att det är nåt som inte brukar vara där och lite ont gör det att svälja ungefär som när man har ont i halsen.
Sen ska ju tydligen imorgon och på torsdag vara värst.
Tur att jag har semester imorgon ;-)

Nä, nu blir det sova, är riktigt trött. Ja just det har ju varit uppe 18 timmar om jag orkade räkna rätt.
Imorgon ska jag fixa klart terrariet för det ska bli hämtat. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar